منتديآت للبنآت فقط |~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديآت للبنآت فقط |~

مرحبا بكـ يا زائر في منتدى منتديآت للبنآت فقط |~ مـنۈۈره يا الغـلآ كلــــــه ~

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا معنديش ثقة فى اى حد ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
روبى
* عضوه يديده . . ] ~
*     عضوه يديده . . ] ~

انثى
المزاج : الرسم

انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات Empty
مُساهمةموضوع: انا معنديش ثقة فى اى حد ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات   انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات Emptyالإثنين أغسطس 02, 2010 8:33 am

انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات 505451
http://roka19nolove2yahoo.com
{يا لبى قلبي}
* عضوه فضيه . . ] ~
*     عضوه فضيه . . ] ~
{يا لبى قلبي}

انثى
المزاج : Happy ;D

انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا معنديش ثقة فى اى حد ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات   انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات Emptyالإثنين أغسطس 02, 2010 10:30 am

الموضوع مكرر ليه كاتبته مرتين؟؟
http://ask.fm/Sos345
alex rose
* عضوه متآلقه . . ] ~
*     عضوه متآلقه . . ] ~

انثى
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: انا معنديش ثقة فى اى حد ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات   انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 10:13 am

التعامل مع الناس مس صعب بس لازم تعرفى اللى بيزعلهو واللى بيفرحهم وتتماشى مع الموضوع من غير ما تفقدى شخصيك لازم ترضى جميع الاطراف ترضى اللى انتى مرتبطة بيه وترضى اهلك وترضى ربك وفى نفس الوقت ترضى نفسك
الواحد لما يجى يتقدم لواحدة بيبقى عايز يحس انها بتعطيه الاهتمام اللازم ومتحسسوش انها بعيدة عنة وانها دايما حاضرة معاه فى الاحزان والافراح ويحاول يقرب منها لكن لما يلاقيها حتى مش بتحاول تتغير يبعد لعله يلاقى واحدة تفهمه
والن
https://melo.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agreed=true
بنوتة فلسطين
* عضوه فضيه . . ] ~
*     عضوه فضيه . . ] ~
بنوتة فلسطين

انثى
المزاج : رايقة ع الاخر

مُساهمةموضوع: رد: انا معنديش ثقة فى اى حد ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات   انا معنديش ثقة فى اى حد  ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص  وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات Emptyالسبت أغسطس 07, 2010 9:11 am

اسمعي حبيبتي لازم الواحد يكون واثق من حالو وانت لازم اتكوني هيك ولا زم كمان اتكوني واثقة من الناس حوليكي لانو ازا ما كنتي واثقة منهم ما رح تقدري تعيشي انا كنت هيك بس انا اتغيرت صحيح ما بوثق بكل الناس بس المهم اكون واثق بالناس اللي حولي وخصوصا صاحبتي ريموووووووو
https://melo.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agreed=true

انا معنديش ثقة فى اى حد ومشكلتى لما برتبط مابعرفش اتعامل معاهم خاالص وكلهم بيح0سوا ان انا مش بحبهم وبخاف ادى اى حاجة وبخاف من الارتباط بسبب الظروف والدنيا اعمل اية يابنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-